Supermyig dag.

Hejsan alla. Idag hade vi elevens val på skolan, fick typ ingenting gjort.
Kolla på film också. gick hem efter lunch med cassandra och gustav!  Hämtade pengar och så!

Sen tog jag bussen till stan och gick först runt med cAss, sedan kom Vendela, saga, Jesper och Stina.,
Efter ett tag så mötte jag upp Josefin och mikaela, så vi gick mest runt och prata och så. Tog 20 över 6 bussen hem.
tog inga bilder typ.
Just nu ligger jag i sängen och smsar.
Plus att jag är sur. sur som fan faktiskt,
Imorgon ska jag upp 7, sedan åka och hämta Gustav och Albin och sedan mot Strömsund på innebandy.
åh, nu är jag riktigt jävla arg.
Hejdå.
Han har lösningar på allt han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0