Mar. 08, 2013

Jag glömde helt bort att blogga igår.
Iallafall så på kvällen drog jag och min söta kompis noralill till backen!
Noralill är 4 år och åker slalom som en Gud!
Åkte även slalom me Nicolina.
Så de va super kul!
Kolla på pll när jag kom hem. Pll for life❤❤❤
nä men iallafall så idag så drog jag till backen igen med noralill och tyralee, tyralee är bara 3 och håller på att lära sig åka!
Men jag och noralill hoppade, och myste på.
Efter 3 så skjutsa vi hem noralill och jag stannade hos dom ett litet tag, där var även Ella!
så allt var super, kom hem sen!
Mathias och hans kompis åt middag här, och efter middagen gick jag till Ica, handla massa godis, gick hem, satte på pll och svulla!
Har kollat på en hel säsong på 3 dar :o
Iallafall så ska jag borsta tänderna nu, sedan lägga mig under täcket och fortsätta kolla på film.
Imorgon sover jag hos min fina vän Stina.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0