Grattis världens bästa Wilma'

idag fyller världens finaste tjej 15 år.
För 1 år sen var vi oskiljaktiga, sen hände något och vi slutade umgås.
Vi har så sjukt många oförglömliga minnen.
Minns du storsjöcupsdiscot? Eller när Ellen och du sov hos mig och vi kolla på Beck och du somna under bordet? Vi har så många galna minnen. Minns du när jag åkte till Bräcke hela tiden för att va me er 3, så himla kul hade vi. Dock hade vi våra bråk. Men jag mådde så bra när jag med dig, Ellen och Denise!
jag hoppas verkligen du får en oförglömlig födelsedag. Man fyller bara 15 en gång. Jag ska köpa något super fint åt dig, så ring mig när du kan ses och jag kan sova hos dig.
Älskar dig så mycket Wilmis. De va alldeles för länge sedan vi umgicks nu.
har så många fula bilder på oss, men dom håller vi för oss själva, right?❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0