Glömde och blogga igår haha!

hej finisar.
I lördags drog jag till Stina vid 1. Vi kolla på film och myste på.
Åt middag hos hennes farmor och sedan skjutsade Stinas storebror oss till Moa.
Där var jag (såklart) ;) , Stina, Moa r, Gustav h, Gustav s, Jesper, Lukas, Geng, Vendela, Mira, johanna och även Jennifer! Som ja saknat henne.
sen kom Stinas bror och hämta oss vid 12, och så drog vi till stan och åkte på donken och köpte glass, sedan vidare till Shell och köpte godis. Lätt värt de ju
sov där, och så nästa dag åkte vi (jag Stina, Olle och Johan) de är Stinas bröder då, till Brunflo och skulle köpa mat och så fattades 2 saker så vi fick åka till stan igen och köpa resten haha
Vi köpte även bebismat.
De smaka inte så mycket men de va gott juuuu
åkte sedan på träningen , och de gick bra!
skola igår och de gick väl bra.
Idag med, fast aa....
Vid 6 drog jag till noralill som fyller 4 år! Stortjejen!
Drog sedan på något årsmöte!
Fick ett stipendium , jag och en kille !
Jag fick 500 kr + de stog att jag var en bra lagkamrat och alt de där! Så de va kul.
Sen drog jag, Emmelie, Stina och Josefine till backen!
Vi gick upp för hela backen, dock så vände joss efter halva, men jag Emmelie och Stina gick upp för nästan hela. så när vi kom till rampen så satte vi oss där, frös som ett as gjorde jag, och så prata vi!
mys
Tog inga bilder, men när vi skulle gå mer så halka Emmelie så hon får på ryggen ner typ hahahah , de såg roligt ut :p
Stina ramla också, ;)
nu ska jag sova.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0